Links

På denne side finder du links i en rimelig rå og usorteret udgave - Dog alle med det fælles træk at de har noget med musik at gøre.

De mere kommercielle af slagsen findes nederst - musikskolen har intet forhold til nogen af disse "butikker". Vi betragter nedenstående linksamling som en service for vore brugere.

Musik & Ungdom

Musik og ungdom er en elev- og orkesterorganisation.
    Man kan blive individuel medlem og få en række fordele, bl.a. støtte i forskellige sammenhænge.
    Man kan også melde et helt orkester ind og få hjælp og støtte til fx tournévirksomhed mv.

Musik & Ungdom

Kunststyrelsen

Kunststyrelsens hjemmeside med alt muligt om kunst og kultur, støtte, forsøg, beslutninger mv. Både om musik og de andre kunstarter.

Kunststyrelsen

Dansk Musikpædagogisk Forening (DMpF)

Dansk Musikpædagogisk Forening er fagforening for lærere ved musikskolerne.

DMpF udgiver et blad der hedder MODUS en gang om måneden. Her er nyt primært om musikskoleverdenen og stillingannoncer, fagforeningsstof og pædagogisk stof.

Dansk Musikpædagogisk Forening

Dansk Musiker Forbund (DMF)

Dansk Musiker Forbund er fagforening for musikere og lærere ved musikskoler.

DMF udgiver et månedsblad der hedder MUSIKEREN med nyt om musiklivet, anmeldelser, pædagogisk stof, fagforeningsstof, stillingsannoncer mv.

Dansk Musiker Forbund

Herfra de mere kommercielle

Uanset om du handler eller ej på disse hjemmesider, er det hverken godt eller skidt for Albertslund Musikskole.

Nodeportalen

Nodepapir, noder, gratisnoder, digitale noder mv.

Gå til Nodeportalen

Stepnote

Stor søgesite for alskens noder, enkeltnoder, digitale mv.

Gå til Stepnote