HOLDpakken - fælleskab i fokus

Når du starter på Albertslund Musikskole, er det helt centralt for os, at du indgår i et fællesskab med andre elever omkring musikken. Vi underviser på små hold, så det er trygt, og der er plads til alle. Samtidig sikrer vi, at du får en bred indføring til musikken. Vi har et stort varieret holdudbud, der favner mange aldersgrupper.​ HOLDpakken kan således være for dig, der møder musikskolen for første gang – men i lige så høj grad for dig, der allerede spiller et instrument, og søger fællesskabet. Indholdet i HOLDpakkerne varierer i forhold til aldersgruppen.

Her er et bud på, hvad holdpakkerne bl.a. kan indeholde:

• Mulighed for deltagelse ved sociale aktiviteter, koncerter, øveweekender og ture (evt. med ekstra deltagerbetaling).
  • Mulighed for individuelt tilrettelagt forløb med soloundervisning, f.eks. hvis du overvejer at skifte til basispakken.

Takster for undervisning

Læs meget mere om de enkelte hold herunder!