Klaver med mer' 7-9 år

På holdet vil der være musikalske lege, og der vil blive sunget, danset og ikke mindst lyttet! Klaveret vil indgå i undervisningen, og i løbet af sæsonen vil vi arbejde med enkelte melodier - og vi kommer også til at prøve andre instrumenter.

Tilmelding

På holdet vil der være musikalske lege, og der vil blive sunget, danset og ikke mindst lyttet! Eleverne får et mini-klaver (meget lille) med hjem, som skal medbringes hver gang.

Klaveret vil indgå i undervisningen, og i løbet af sæsonen vil vi arbejde med enkelte melodier, og vi vil øve at genkende tonerne på tastaturet. Holdet kan således være et godt afsæt til at starte til f.eks. klaver, men da det mest er generelle, musikalske emner vi arbejder med, kan det også være et basisforløb til alle mulige andre instrumenter. På holdet lærer man altså ikke kun om klaveret, men også lidt om alle de andre instrumenter, man bliver præsenteret for og prøver. Først og fremmest har vi det sjovt!

Alderstrin 7 - 9 år.

Underviser: Fredrik Moth