MusikMiks på Herstedvester skole for 3. og 4. årgang

Her kan du komme til at spille både solo og på hold - sammen med andre elever fra din skole. Du kan komme til at spille fagot eller tværfløjte...

Tilmelding: MusikMiks

Vi starter nu et tilbud op om MusikMiks på Herstedvester skole for 3. og 4. årgang - lige efter skoletid. Kom til instrumentundervisning i fagot eller tværfløjte, med mulighed for både at spille solo og på hold.

Til MusikMiks kommer du til at møde andre børn fra din skole, som også er glade for musik og nysgerrige på, hvad musikken kan. Når du melder dig til MusikMiks, kan du komme til at spille tværfløjte eller fagot.

Der er 2 undervisere knyttet til dette tilbud for maks. 6 elever. Vi mødes ofte i starten og slutningen af timen alle sammen, hvor vi har hørelære/rytmer eller anden grundlæring. Så går vi ud på holdene og spiller - og til sidst spiller vi sammen eller for hinanden.

Pladserne fordeles efter først til mølle, der er maks. 6 pladser på holdet: Fordelt med 3 pladser på fagot og 3 pladser på tværfløjte.

Tag din klassekammerat i hånden og kom til MusikMiks på din skole – vi håber at se jer!

Pris 255,- per måned
    Undervisningen følger skoleåret